fest.

Fest, fest, fest. Det är fest hela tiden. Jag gillart.
I fredags var det fest, det var ålle. Förfesten var verkligen den bästa på länge tycker jag, och ålle var bajs. Jag är inte förvånade eller så. Men som sagt förfesten var det ett jävla drag på. Alla var glada och det var gött. Alla var klädda i vitt, men Simon bröt trenden med en rosa outfit.
Igår var det jobb, 1000-1600 men det var rätt soft och det gick som på räls. Börjar lära mig allt nu. Skönt.
Sen åkte jag hem till Björn och vi grillade och skulle ha en lugn myskväll. Men så ringer Karin och säger att det är fest igen, och jag blev fruktansvärt sugen på det. Hade ju massa vin hemma. Björn blev med sugen på fest. Så vi våra förfester och det var verkligen en lyckad kväll, fan vilket gött flow jag hade. Haha.
Idag var det lite chillfest med, men jag orkade inte idag, inte Karin heller. Så vi chillar till imörn. Då får det bli fest med. Ikväll har vi mest chillat. Det var faktiskt behövligt. Imorgon blir det som sagt fest, men innan det är det Skövde.
Nu lockar faktiskt sängen.
Så puss!
image129image128image131image132

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hey! hade du kul igår? jag har lite pics att skicka om du är intresserad. haha. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback