5 april och en lugn dag!

Det är torsdag och en lugn dag.
Det blev Göteborg igår, inte med Ceccan för hon blir ju aldrig frisk, utan med Björn. Han behövde inhandla lite saker och jag med. Vi hittade lite smått och gott. Efter lite effektiv shopping åkte vi hem och tog det lugnt.
Idag är det första dagen på lovet jag tar det de lilla lugna, jag är rätt rastlös faktiskt, och egentligen skulle jag behöva få gjort lite geografi inlämning. Men det lockar faktiskt ingenting alls. Får nog hitta på något kul ikväll, det är ju faktiskt lov.
Imorgon blir det Ikea, och det ska bli kul. Har lite saker som måste inhandlas till mitt rum, måste ju vara snyggt och så när mormor kommer. Dom kommer snart, mormor och mina två mostrar. Har inte träffat dem på 3 år så det ska bli kul och så.
Ne nu ringer det, later!'

image124










Kommentarer
Postat av: Sofie

hejsan :) kommer du ihåg och skicka stilmallen? :) puss <3

Postat av: Anonym

haha du ska bara veta vad som har hänt!!

2007-04-07 @ 09:56:36
URL: http://emmiina.blogg.se
Postat av: Ceciia

jaaaa, när blir du vuxen dååå?

2007-04-09 @ 22:29:26
Postat av: Anonym

cecilia, inte ceccan, utan din andra babe.. ;)

2007-04-09 @ 22:29:50
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback