25 april!

Det är underbart väder ute, jag är på frisk och är på ett gott humör!
Skolan bjöd på 80-tals konsert idag och det var riktigt bra. Kul att se och så. Annars var det rätt slappt, lite chacha på idrotten och jag och Simon fick in det till slut, rythmen och sånt.
Jaja som sagt underbart vädret och idag har jag köpt två par skor, en väska och ett par shorts. Shorts var verkligen något jag behövde, passande till Barca. Det är inte långt kvar, vi åker faktiskt om 24 dagar.
Men dagen är inte slut, och ikväll blir det nog grilla lite med familjen, men innan det ska jag ut och köpa glass med Ceccan. Jag gillart.
Föresten Björn har fått maginfluensa, mormor fick det igår och Emelies gick över idag. Jag är nog boven i dramat. Fy vad det smittas.
Ne nu ska jag ut och glassa i det underbara vädret!
Jennifer.



image127
Ceccan is the shit!

Kommentarer
Postat av: sara

Fuck då kanske han smittar mig :( jag e ju här nu... cräääp vill inte bli sjuk igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback