5/9

Hej.
Det var ett litet tag sedan jag skrev sist. Men idag har varit en jättebra dag. Skolan var otroligt lugn och jag var jätteduktig hela dagen, och nu är jag snart klar med min engelska läxa. En eloge till mig.
Sen gick jag till Björn en sväng, vi har faktiskt 6månader idag. Men han skulle träna, så jag gick till Cissi med Karin och vi handlade. Handlade saker till vår pannkaks + idolkväll det vill säga. Sen gick vi till Sanna och gjorde våra pannkakor och det var riktigt gemytligt vill jag säga, fast med dem kan det inte bli annat. Idag var Idol sådär roligt, men what the fuck liksom. Eller hur? Fast Idol har sina stunder, no doubt about it faktiskt.












Vi två är rätt bra, jag och han.

78760-67  ♥  78760-11    = 78760-62


Kommentarer
Postat av: berra

sweet. har du ingen bättre bild på mig?
är så ful ju...:(

Postat av: Marie

haha, såg du björne idag?
"rutti rutti, tutti frutti".
hahahahaa

2006-09-06 @ 22:01:50
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Anonym

haha..aa lite så.
snyltaRN:P

2006-09-07 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback