28/9

Hej.
Idag har varit en rätt lugn dag, kom hem och sov lite, sen kollade jag lite tv, pluggade och åt. Henning ringde och frågade om vi skulle träna och jag tyckte de lät bra. Men när vi väl kommer dit var de ngt med omklädningsrummen, så vi skippade träningen och solade istället vilket var skönt det med. Sen åkte vi hem till Johan och sedan hämtade vi Björn och åkte till donken och tog en glassoch pratade. Vilket var trevligt, det är iofs alltid trevligt med dem. Sen hann jag träffa min kusin Martin vilket var jättelängesen. 

Imorn blir de att träffa Jessie och kolla en spelning, sedan är de jättemkt fest på lördag vilket kan bli riktigt trevligt. Känner de på mig.
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, så jag slutar nu.



Kommentarer
Postat av: Michaela

buhu, läskigt. nu får jag akta mig för vad jag skriver. tih.

2006-09-29 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback