22/9

ja nu är det mys för hela slanten som gäller. ska till rimi om ca 25minuter, skulle varit 20minuter men cicci tjata till sig de där extra 5minuterna så hon skulle hinna cykla eller ngt. jag tror att det ligger något i vart hon bor, för sanna och karin bor jättenära cicci och dom är alltid sena och sega. men det gör ingenting för jag är också rätt seg av mig, säger jag prick blir de 10över. men det gör ingenting de heller något för jag hinner alltid, oftast.. om man bortser de två gångerna jag missade bussen denna veckan. som tur var gick de en buss några minuter senare som jag inte visste om, men som jag nu vet. nu kom jag bort ifrån ämnet lite, skitsamma..

det blir tacos, godis, idol + film, och dricka ikväll. det blir en bra, fast i det sällskapet är det ju givet att det blir en bra kväll.

en sak som är lite ball tycker jag och cicci, är att våra föräldrar, min pappa och hennes mamma, var tillsammans i våran ålder. det var tydligen rätt seriöst och igår berättade pappa massa saker som det gjorde när de var i våran ålder och då kom ciccis mamma och hennes mormor in i bilden osv. det var rätt kul att höra, jag ska nog berätta allt för cicci ikv.



det är mys nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jennifer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback