19/9

Idag har varit en jobbig dag, mycket plugg. Jag har verkligen massa plugg och nästa vecka blir det värre. Det är riktigt knäckande eftersom man inte har tid med något, hinner inte träffa björn så ofta och inte tjejerna heller.  Fast idag gick jag en sväng till björn efter skolan, han är sjuk. Men hoppas han blir frisk till imorgon för då har jag, karin och dennis planer på att åka på bilbingo, eller dennis plan rättare sagt. Han tycker tydligen att det är svinkul. Men blir det inte bilbingo blir det mys för hela slanten, dom är bra.
På torsdag är vi lediga vilket är otroligt positivt. Då ska jag och pappa shoppa lite, jag fick nämligen en liten extra present ifrån pappa när jag fyllde år, vilket var att få en dag med honom och shoppa. Det ska bli jättekul, träffar inte honom känns det som. Och shoppa är ju inte helt fel liksom.
Men helgen blir svinbra och fullspäckad, det är jag säker på. Fredag blir det att träffa Cicci och välkomna henne hem. Och lördag liseberg troligen. Har inte hunnit med det än, så hoppas på det. Söndag blir de dop, med Karin. Man kan säga att jag och karin är släkt på långt håll, känns riktigt bra att ha en som karin i släkten.




78760-86    78760-84




Kommentarer
Postat av: karin

jennifer, tack för att jag får vara med emellanåt hihi! du vet att du är bäst för det har jag sagt till dig många, många gånger. du och jag är tvillingsjälar eller hur. och tomorrow blir det äventyr med pojkarna:D
Pusssssss

2006-09-19 @ 18:39:43
Postat av: berra

kallar du bilbingo ett äventyr..? :D nice one.
Du ska bar se vad det är för folk som kommer dit. Den tjocka städerskan på skolan bland annat.

Postat av: Sofie

haha, det gör ingenting ju. gladsmiley. joo, det är lite synd om dig...

2006-09-20 @ 13:13:45
URL: http://nogg.se/green_eyes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback