16/9

Idag är det lördag. Lördag är bra för då är det helg, och jag älskar helg.

Igår var det tjejmys för hela slanten, vilket var gemytligt. Vi gjorde oss redo för en myskväll, vi hade massa popcorn, godis och chips. Ibörjan åt alla massa och hade sig, sen efter 30min då vi hade hälften kvar mådde vi typ illa och bara  kollade idol, vilket är rätt kul faktiskt. Sen kollade vi även en film, Just my luck tror jag den hette. En tjejfilm, men en rätt bra.
Idag var jag på rosenlundsbadet med
Björn, Henning, Johan och Fredrik. Det var ball faktiskt, fast det var roligare när man var liten. Vi höll på och åkte rutschbana och jag ville komma under 10s. Jag klarade aldrig det, mitt bästa blev 10.03, medans Björn mest hela tiden kom under 10. Han fuska säkert, maha! Sen var vi massa i bubbelpoolen och slappa, det var riktigt skönt, fast jag tyckte det kunde varit liiitevarmare. Sen när vi badat klart såg mina fingrar ut som russin, ah ni vet när man badat mkt, då blir det ju faktiskt lite så.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, jag är trött och jag har inte träffat Björn på hela veckan, så vi ska nog bara kolla film och mysa. Vilket är mycketpositivt. Han är bäst.

Kommentarer
Postat av: saris

ja men din är ju sjuuuuker.. stackarn kom in och hämtade den där man tar febern med i morses i martins rum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback