8/10

det är söndag, och snart kommer mina tjejer.
helgen har varit helt okej den började i fredags med en myskväll med björn, sara och martin. vi kollade idol och sen kollade vi på film. vi var rätt trötta allihop så vi la oss rätt tidigt.
i lördags var det inte riktigt lika lugnt, mamma kom och hämtade mig runt 12 och så åkte vi ner till stan för att fixa lite saker. sen hem och sen till lasse sen hem igen och sen gjorde jag i ordning mig för kvällen. jag skulle nämligen hjälpa cicci på hennes pappa och många mer på deras 50års fest. det var rätt ball, även om vi hade fullt upp hela tiden. men ibland hann vi stilla oss med en drink, vilket faktiskt var positivt och riktigt gott. sen var jag hemma vid fyra, då åkte jag hem till björn och somnade rätt snabbt.
idag har vi gjort mat och myst, en typisk söndag.
det blir mer mys nu, med mina tjejer som sagt.



jennifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback