12/10

det är torsdag, och en rätt bra torsdag.
slutade halv elva idag, då beslöt jag och emina oss för att träna. sagt och gjort, vi tränade faktiskt riktigt bra idag. i övrigt går min träning bra.
sen åkte jag hem, kollade lite tv och sov, det behövdes. när jag vaknade satt henning och johan i mitt kök och pratade med min syster. var ett tag sedan jag träffade johan, så det var riktigt trevligt. johan är bra, henning med givetvis. henning hade faktiskt med sig en jättefin tröja som jag fick av honom.

jag är har ingen ork för skolan, det har varit svinmkt det senaste, och det är mkt fram till lovet. det är fruktansvärt knäckande att jag har två år kvar i skolan. men snart är det lov och det är behövligt.

snart kommer björn, vi ska hyra film och bara mysa. jag tycker om honom jättemycket.





we're not those kids, sitting on the couch.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, men jennifer. sammanlagt så har du kanske bara 1,5 år kvar i skolan. SÅ hemskt är det väl inte? ;)

Postat av: Michaela

minst sagt knäckande. men tänk när vi tar studenten, rätt ballt. då är man nökd att man la ner tid och ork på att gå samhäll. rätt mäktigt det kommer bli.

2006-10-13 @ 23:34:12
URL: http://allaharvienapapaaxeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback