9/11

Hej.
Det är jättemörkt ute och jättekallt. Men det gör inte så mycket idag, för det har varit en bra dag.
Skolan var helt okej, satt och pratade med Karin, Cicci och Sanna en bra stund och det var gemytligt, och vi kom fram till en hel del saker vi ska göra ihelgen. Det blir fullt upp denna helgen, men det gör inget det heller för är man med dem får det vara fullt upp och göra hela tiden.
Spanskan känns helt okej, och det är ju bra, för imorgon är det prov. Men tar och pluggar lite till, sen ska jag mest chilla vidare framför TV. Som vanligt, men det är bra. Jag gillart.
Jag har träningsvärk idag också, men det är gött för man får liksom en må-bra-känsla eller ngt. Eh, gött är det iallafall.
Nu som sagt pluggar jag lite, sen chillar jag vidare framför TV.



Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback