8/11

Hej.
Det är onsdag och idag slutade jag kl 12.
Efter det begav jag och Emina oss ner till gymet och tränade, solade och pratade med de som jobbade där om vattengympa, eftersom jag och Emina tänkt ha det på en idrottslektion. Men det var mer jobb till det än jag trott, men det blir väl det med också.
Det blir att plugga lite spanska idag också, och sen chilla lite. Jag är trött.
Sen är det ju Bonde söker fru idag med, vet inte riktigt varför jag tittar på det, men har kollat alla gånger och då kan jag inte sluta. Men eh, har ju ändå inget bättre för mig.

Jag har tänkt massor idag, tillbaka på sommaren och innan sommaren. Det var så svinkul och speciellt, men det är en annan historia som jag inte tänker berätta här.






our dreams, and they are made out of real things,
like a shoebox of photographs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback