5/11

Nu är lovet typ slut, men det har varit ett bra lov, jättebra faktiskt.
Festat, varit i Jönköping en dag och inhandlat mig en jacka annars fanns det inget o hämta, var i Skövde en annan dag där jag mest hade beslutsångest hela tiden, har bowlat och haft våffelkväll sen har jag tagit  det lugnt och bara myst med tjejerna och Björn.
Idag har jag pluggat lite, men nu kom mamma hem ifrån Skåne så vi ska handla lite.
Sen ska jag plugga lite mer och kanske träffa Karin en stund, vore väldigt trevligt.

Men nu är det skola imorgon, och det känns ju lite tungt men eh det är snart lov igen.
Nu ska vi handla som sagt, harego.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du glömde skriva vem som vann bowlingen jenn ;) funderat mer på skorna? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback