26/11

Hej
Det har varit en bra helg, en jättebra helg faktiskt. I fredags var jag med Björn, vi myste och kollade lite prison break. Firade hans bror John gjorde vi också.
Igår började dagen med att jag blev väckt av Karlssons ljuva stämma hemma hos Björn, och sen kom Henning också. Vi kollade lite tv, och sen åkte jag hem. Då var mamma i full gång med att städa, så jag hjälpte henne lite sen chillade jag framför tv till kvällen då Karin ringde och sa att vi skulle festa. Sagt och gjort. Det började hos Basse, och det var riktigt kul, sen drog vi hem till mig, sen till Lucas och comp. sen flummade jag, Karin, Henning och Björn omkring ett tag. Björn var jättefull, och det var kul.
Sen idag har det varit söndagsmys. Jag och Björn åt en jättegod frukost sen har vi typ kollat tv hela dagen. Men han skulle iväg på bio ikv, och jag skulle till pappa och plugga lite.
Och nu sitter jag här. Det var nog allt faktiskt.
So long.

Kommentarer
Postat av: Marie

KUL att typ alla festade förutom handikappet som satt hemma och tyckte synd om sig själv. This is so not ok..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback