16/11

Det är mesta går tungt nu, det enda positiva idag var teatern då jag, Emina och Kleva skrattade jättemycket. Och i den första delen var det nog bara vi som skrattade mest hela tiden. Det är gött och skratta.
Historian är jag typ klar med, och den ska vara inne på tisdag så det känns riktigt skönt. Då har jag lite tid och försöka göra det lite bättre osv. För just nu är den väl inte jättebra, men skitsamma.
Ihelgen blir det väl att kolla odencup, kanske fest och plugg. Varför just kanske fest är för att det inte går bra nu, det mesta känns tungt som sagt.
Jag, Jessie och Stina har bokat biljetter till Stockholm nu, vi ska hälsa på Jess, Fia och Evelina på jullovet. Jess hade någon släkting som hade lägenhet där så vi tänkte att yes dit ska vi med, och så blev det. Det ska faktiskt bli ball, men det är ett tag kvar tills dess. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Eh, jag har faktiskt inget mer och säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback