11/11

Det är tidigt, jag och Karin ska till Göteborg.
Jag har hittat två par skor jag vill ha, samt en tröja. Plus att vi ska äta på baguettbaren, svingott.
Igår var jag, Karin, Sanna och Cicci på bio, Hemligheten, den var helt okej, men roligast var nog att kolla på Cicci när det lite mer läskiga scenerna kom. Efter bion gick jag och Karin till Jessie en stund, sen hem till Karin och kollade tv. Vi skulle fixa en present, men det blev aldrig så. Men vi kom att det gör nog inget iaf.
Efter Göteborg är det bara hem och göra iordning sig för sen är det fest. Det känns gött, för det var lugnt förra helgen.

Ne, nu går tåget om en stund. Och jag ska hinna göra massor innan det.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så kul ikväll..och du, jag kanske hör av mig till dig sen om hätta till slingningen duvet! ses jenn..hoppas du köper sakerna i gbg nu och inte velar fram och tillbaka;P.. pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback