28/5

Hej.

Idag är det söndag och det är en pluggdag, men som vanligt kommer jag på annat och göra istället för att plugga, som att sitta här och skriva.

I fredags var jag hos Simon och festade, jag och karin, givetvis blev det svinball. Cykla in var rätt roligt, men gud så lätt det gick, fast tror egentligen det tog jättelång tid, men kändes som 5minuter iaf. Sen drog vi till någon lam fest, där vi mötte Lisa, Lisa var som vanligt svinrolig, men vi drog hem till mig då Hanna följde med, sen drog vi till Karl, och sen ringde Björn, så då gick jag och Björn hem.

Sen igår var det Sanna och Karin i Skövde som gällde, det var lite tigerjakt över det hela. Sanna trodde hon såg hennes pappa på donken, men vi kom överens om att det måste varit hans dubbelgångare, så skulle vi ta kort, men Sanna flumma så, så det blev aldrig något kort på denna främmande man.
Sen åkte vi hem, och Björn kom och hämta mig så åkte vi hem till honom och chillade.
Han skulle ju givetvis upp tidigt idag eftersom han hade bilbingo, vilket kanske var positvit eftersom jag skulle plugga idag.

Nemen detta "minilov" har varit svinbra, mycket chill med Björn, fest, och Sanna och Karin för hela slanten. Efter denna veckan är det inget mer i skolan vilket känns svingött.

Ne, höpphöpp nu får jag ta tag i mitt liv och plugga som tusan.



Harego
Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback