20/5

Hej.

Oj, nu regnar det en hel del. Jag vill ha bra väder igen, som för någon vecka sedan, det var gött.

Igår var mysigt, Sanna och Karin kom först, vi fixade våran mat, klockan blir 19,30 och vi är redo för att grilla. Men eftersom ingen av oss kan tända grillen, så måste vi vänta till killarna kommer. De skulle komma runt 20,00 så vi chillade tills dess. Klockan blir 20,15 ingen Björn, ingen Johan, ingen Karlsson. Så vi ringde Johan, och det är Björn som segar ner. Han spelar golf och det tog längre tid. Men vid 21,00 kommer Johan och Karlsson, vi tänkte vi kunde tända grillen eftersom det tar ett tag innan man kan grilla, och vi var huuungriga. Men ingen vet hur man gör typ, så vi väntar på Björn som kommer 30min senare =) då var det grilltajm.
Allt blev svingott och vi käkar. Sen blev det film, och den var bra. Jo det var en riktigt mysig kväll med bra folk.

Nu väntar jag på att mamma ska hämta mig, så ska vi äta, sen ska jag till min Bjööörn =) sen ska vi kolla på uppvisning med konfirmation grejen.
(Björn är svinbra)


Harego.
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback