17/5

Hej.

Nu är jag också cool, för nu har jag också en blogg moah.

Idag har varit en rätt ogivande dag, eller ja, i skolan så fick vi höra på massa olika politiska partin, alla talade illa om varandra och sa "rösta på oss", eller inte sa men jag läste mellan raderna. Värsta var socialdemokraterna, dom hatade alla andra förutom sig själva och jag och Emina kunde inte låta bli och bara sitta och skratta åt dem. Men sen struntade vi i sista och hon gick hem, jag satte mig och pratade med Johan, väntade på att min buss så jag kunde åka hem. Eftersom det var 1½timma kvar, och Johan och Björn skulle dra, så letade jag upp Karin. Vi gick till maten där de serverades potatisbullar, och sen tog godis från något ungdomsparti, sen pluggade vi lite. Eller hon skulle hjälpa mig med min svenskagrej fast hon läste en tidning och struntade i mig. Tack Karin. Jag ska typ prata om något ord som inte finns, tjamla, och komma på något om det, jag som har så bra fantasi också.
Sen kom Sanna, då orkade jag inte försöka komma på någon betydelse för tjamla, så jag la ner't och började prata om fredag kvällen istället. Vi ska grilla, jag, Sanna, Karin, Björn, Johan och Henning. Det blir svinbra. Vi sa vi skulle ha kycklingspett, baguetter och tsatsiki, de lät gott och vi mest jatack.

Sen kom min buss, vem sitter inte på bussen om inte Henning. Det var trevligt, vi pratade om massa kul, fast det ska jag inte ta upp nu, vi tar't en annan dag, imörn eller något. =)

Idag måste jag plugga, spanska och svenska. Det suger och jag har ingen lust alls längre, inte för jag någonsin haft det men nu är de verkligen ingen lust. Jag vill ha sommarlov, nu, de vore bra tack.
Ihelgen ska jag på konfirmation, både lördag och söndag. Men först är det fredag, och de blir bra. Eftersom jag är själv hemma tors-lör. Det är gött.

Jag har ont i halsen, det är lite lurigt, ena stunden kan jag knappt prata andra stunden märks det inte. Jag ska skrika ikväll, och försöka tappa rösten, kanske jag slipper svenskan imorn, det vore gött. men vafan. =)


Nepp. Nu blir det plugg och så ska jag lyssna på coldplay givetvis.
Harego.


Jennifer.



78760-2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback