3/6

  

Hultsfredsmarchen anno 2006

Nu har vi packat, nu ska vi åka
inte stanna kvar och tråka, Hultsfredsfestival.


Packa upp campet och flöra med grannarna. Hitta en cider och sen är
kalaset igång. Vi muckar gräl med vill ej slåss. Ta ett bloss, lek med
oss. Vi tänker sno din bandare och din pojkvän med.


Hulda ska däcka och missa sitt favvoband. Jen ska försvinna och vakna
me'n utslagen tand. Jennifer eldar upp sitt hår. Hulda spyr,
alla flyr. Frida behöver nyktra till, fast hon inte vill.

och

Jag kan slå vad om att Frida vill ha ett pök. Hoppas hon hittar nån på
sitt 25'e försök. Jen tycker hon är jätteball, gör fritt fall,
från en tall. Ingen vet hur det här ska gå men kul har vi endå.

men

Var har du varit, din trosa är bak-o-fram. Inte vet jag men jag tappa min
sko i en damm. Frida har druckit "terrordryck", ligger ner och
har ryck. Hulda och Jen har anfalligt någon som var klen.


Jennifer badar och dricker en folkisöl. Efter en timme så ligger hon där
i sin pöl. Band ska vi också hinna se, kanske frel till-o-med.
Men huvudsaken är väl den att ingen längtar hem.

Two in the pinky, one in the stinky
Okej, det låter lite kinky
Skit samma det är FESTIVAL !


Made by: Hulda. (http://hulda.webblogg.se/)


Det kommer bli svinball. En eloge till Hulda och Frida.
Nu har jag och Jessie avklarat en grej på vår lista, en stol, men mkt är kvar att fixa, men en dag i taget.
Givetvis kommer hultan bli ball, det var det förra året, och det kommer det vara i år igen. Ett stort plus är då att mer ball folk åker med, det tackar vi för.


Harego.
Jennifer


Kommentarer
Postat av: jen

är du pepp nu jennifer?
det kommer bli askewl.

2006-06-06 @ 15:55:51
Postat av: Jennifer

givetvis jen, det blir svinball.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback