27/6

Hej.

Jag är ledig idag, svinskönt, äntligen en dag att vila ut på. Men jag måste städa mitt rum, så ska jag baka, sen ska jag nog chilla lite. Jag ska komma på presenter till Sanna och Karin jag kan köpa oxå, för båda fyller år snart. Baaah! Jag har rätt kass fantasi, men jag ska allt komma på något kulit. Karin har jag nog kommit på något litet, moah!
Idag får bli en lugn dag, med massa coldplay och tv.
Men mitt rum, jag orkar inte städa. Jag menar jag har tusen kläder jag måste hänga in i garderoben, måste byta sänglakan, damsuga, plocka ordning på allt, det är en jävla process och det tar sin tid. Tänk om det vore så att någon kom på typ liggande garderober så bara typ satt under golvet och man lyfta typ någon hemlig lucka så låg allt där, det vore ju typ den bästa uppfinningen ever! Fast det är rätt skönt när man städat rummet, men sen är det jävligt knäckande egentligen för det ser likadant ut på fredag igen. Men det gör inget för på fredag sover jag inte hemma, och på lördag är det Robbie Williams (det kommer bli så fruktansvärt jävla svinbäst) och sen ska jag jobba på söndag, så jag ser mitt rum inget iaf, och kommer inte höra pappas tjat om det heller, hihi. Fast mest brukar pappa bara undvika att gå in i mitt rum, för hans egen risk.

Ne en dag som idag, kräver lite coldplay. Jag gillar coldplay, dom är svinbra.


  (  Careful where you stand my love
     Careful where you lay your head
      It's true
      We're always looking out for one another )

 








Fast mest gillar jag Björn,
eftersom han är bäst.






 
Ne, nu städar jag, kollar tv, äter massa onyttigt, och bakar kanske, jaop allt på en gång.
Harego.
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sara

Jadu, så kan man ju tänka. Men jag tänker såhär, att allt bra väder kommer komma när jag börjar jobba på riktigt v.28 :S... doh, förra sommarn jobbade jag ju första perioden å då va det asbra väder, nu tvärtom. ja, jag och martin ska åka utomlands, eventuellt marie och adam också =)

Postat av: Sara

nej icke bestämt ännu :D

2006-06-27 @ 21:26:50
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback