26/6

Hej

En till helg som har passerat, en svinbra helg. Smögen var då en riktiga jävla jävel, jag hade jättekulit för det mesta. Vägen ner med Björn och Dessner var rätt rolig, men typ jättelång kö, vi åkte vid halv fem från Falköping, och tältet var uppe vid tio. Men sen när vi kom fram, fått upp tältet så spöregnade det, vi ville inte gå ut, så vi chillade i tältet och väntade på morgondagen. Då kom Johan på morgonen, och så körde de bort mig till Hunnebo, till Hennings stuga. Där jag åt lite frukost, sen hann jag inte mera tills Pappa och Emelie kom, och sa vi skulle bort till farmor och farfars stuga. Då var det bara packa ihop allt igen, och åka dit. Där jag fick duscha, och äta lite mer. Jag var hungrig och jag gillar mat. Sen kom resten av släkten och vi skulle bort till midsommarfirandet och ha oss. Hon som sjöng, det var hemskt, hon sjöng små grodorna, men sen sjöng hon små måsarna, och det lät ärligt talat som hon blev misshandlad på scen. Alla mest vände sig om och "Tack, det var bra så". Sen efter nåra sms och så fick jag reda på att Berra, Johan, Dessner och Honken satt på en pizzeria inte långt där ifrån, så jag Henning och Sophie gick dit och kollade. Det var kul att träffa Henrik, för det var ett tag sedan sen sist. Vi bestämde oss för att ha en tigerjakt på kvällen. Sen forsatte vi bort till farmor och farfars stuga för mat.
Jo, så satt vi där och åt mat, jag gillar inte sill, men det fanns pajer och sånt, det är svingott så jag mest tog massor. Menar man vet aldrig när man får massa pajer nästa gång. Farfar skulle givetvis börja dra upp alla sina snappsvisor och heja på alla som gick förbi. Lasse tog upp sin gitarr och vi hade lite allsång, fast ingen kunde låten. Sen ramla jag och min kusin rakt igenom en trä soffa typ som gick sönder, så låg vi där på marken och hejochhå. Det var svinkul iofs.

Sen var det kväll, jag, Henning och Sophie satt och festade hos honom, sen skulle vi på en till förfest, det sög verkligen så vi åkte till campingen. Där Henning och Sophie bara stannade en halvtimma, men jag och Björn gick omkring där och träffade lite folk, jag hade svinkul. Vi träffade Johan och beslöt oss gå till Smögen bryggan, när vi var framme var klockan typ två och inte någon där. Men det gjorde inte så mkt, vi gick omkring och letade efter min kusin som skulle köra hem oss. Då träffade vi Agnes och hennes pojkvän, men när jag skulle förklara för henne att Martin var på brasse, skrattade hon mest åt mig och sa "ah du menar han sitter i en brassestol, för brasse finns inte" men joho du agnes, brasset hette det dock, men det fanns. Men vi letade i onödan för han var inte där, han var på Havet. Så vi frågade folk om en beskrivning till Havet, alla pekade då på havet och fattade inte vi menade ett uteställe, fast det var rätt kul. Han kom iallafall till slut och vi gick till bilen.
När jag och Björn kommit till hennings stuga så kommer Simon instormade, full som ett hus och vinglar ner i källarn. Så vi gick upp och la oss, kl7 på morgonen kommer simon inflygande i rummet, kläderna på och deckar i nästa säng. Simon din stjärna.

Lördagen, jag och Björn gick upp åt frukost, sen chillade vi med Sophie och Henning. Köpte godis och väntade på Dessner och Johan, så skulle vi käka pizza och sen kolla matchen. Matchen skulle vi kolla på Kanten, men det var fullt, Bella gästis lika så, så vi gick till nån pizzeria, oxå fullt, men vi såg lite, typ första halvlek sen gick jag, Björn, Henning och Sophie hem och lyssnade på radion, för matchen var ju inget bra. Jag och Björn låg där i soffan, det var svinmysit =) Sen åkte vi till campingen, där träffade jag Sofia och Jess, det var svinkul för vi har en softis, ni kanske inte förstår, men det gör inget för jag gör. Sen var den kvällen i övrig bäst, Björn är bäst.






Jag orkar inte mkt mera, jag tror inte min kropp mår så bra. Jag har festat för mkt, men än är det inte slut. Det är ju faktiskt sommarlov.
På onsdag ska jag träffa Karin och Stina, det ska bli så jävla roligt, saknar mina tjejer.


Harego.
Jennifer




Kommentarer
Postat av: Sara

MM verkligen jättesöt :P not... fan vad jag hatar regn jennifer, ska vi utrota de? Imorrn ska jag upp halv 6, avundsjuk? BAH! orka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback