fortfarande 14/7 och plan B

Jag har tränat, jag är typ lika stark som Bamse nu, ja faktiskt precis som Bamse.

Pappa kom och hämtade mig, vi åkte och tränade, vi är snyggast på gymmet. Sen så sa han att vi skulle fira honom ikväll, och det var okej med mig, men fick skjuta upp min spelkväll med Berris dock. Sen fick jag reda på Henning skulle komma, då tyckte jag allt genast blev mycket roligare. Jag träffar inte Henning så ofta längre, han jobbar, är på kusten, jag jobbar och är med Björn, fast det är svinbra det med. Men så Henning kommer, pratade lite med honom och Henning är bra. Så nu sitter jag här, börjar bli hungrig och vill äta. Sen åker jag till Björn, myser lite och sover där hihi.

Jag fick reda på igår att Honken kommer upp till Falköping ihelgen, det blir roligt, Henrik är bra och honom har jag inte träffat typ något denna sommarn för nu bor han ju i Falkenberg den gamle indianen. Tur Karin är hemma så jag, Karin, Sanna och Henrik gå på tigerjakt och lite så. Det var längesen, för längesen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tacktack jen =)

Postat av: Sara

Haha du kom ju till toaletten, de va ju bra de :P haha jenniferjennifer ;) iofs, jag kom till plantis men minns inget så what ever :P

2006-07-17 @ 15:54:22
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Sara

Jag förstår att de inte va kul jennifer! haha stackare.. jag låg på badet men mådde mest illa hela dan.. lite bättre idag men jobbet va inget kul ändå.. usch.. har du gjort din sista dag nudå?

2006-07-17 @ 19:17:45
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback