Det var fest må ni tro.

Jo igår mina vänner, var det fest. Förfesten var den bästa på länge och vi var jävligt på G. Jag, Jennifer spelade liksom fotboll, det händer aldrig. Jag hade mina stunder, jag vissade dem skott som de aldrig sett förr. Okej, det var mest jag och min gamle klasskompis Johan som lirade lite. Men det var positivt, jävligt positivt. Sen så var det en himla massa musik och chips. Jag åt massa chips, givetvis åt jag chips. Jag gillar onyttigt. Men sen läste jag och Karin något riktigt klokt "Att gå till närmaste godisbutiken är även motion", vi blev glada av det och tryckte ner ännu mer onyttigt. Jag och Karin gick ut, talade lite i telefon med Björn och Marie, då hittade vi några spännande växter som smakade riktigt gott. Ja, dom var ljusgröna och lurviga, kittla dödsskönt i kistan liksom. Jag och Johan försökte att para två stycken nyckelpigor, det gick inget vidare. Det var väl inte det Moderjord ville, så vi släppte dem fria. Sen så var det mer festelifest och det var riktigt gemytligt.

           
Det var Hanna och Kg som var på G, sen kom Fia och Karin, det blev en puss. Jag drack mitt vin och blev alldels gladis. Sen satte jag, Karin och Filips oss ner och pratade om livet, gemytligt.

Så var det ströget ner till plantis då, det tog nog närmre 1½timma, för det var banne mig raggare och folk överallt. Smart Jennifer, det var crousing, givetvis var det raggare. Skit samma, det var iaf massor av dem, kryllade med dem, som små flugor.
Nå väl, i plantis var det lajto. Eftersom nästan hela Falköping var ute så var det en del. Men det hjälpte dock inte, för ibland bara alla försvann ifrån mig. Jag gick omkring där som en ensam säl i Afrika. Ledsengladsmiley, fast sen hittade jag folk igen. Det var bara att stimma omkring och hälsa, ett himla hejande så att säga. Jag träffade också Björn, Marie, Karlsson och fick se några häpnadsväckande bilder, haha. Men jag är helnöjd med gårdagen. Den slutade trevligt också, jag sov hos min  Björn, han är bäst den grabben. Och idag, hör och häpna, men en hel dag med Björn. Nej nu shooooootar jag. (ett nytt ord som passar in överallt förstår ni).




Tack, det var bra så.

Dagens och gårdagens ris och ros.
Ris: Scheelegatan, vägen till Karin. Det var varmt, brant och jobbigt. Den får två stycken risar eller hur man ska säga.
Ros: Vinet vi drack igår, jag blev liksom glad av det. Och dagens får gå till min farfar, han är så rolig fast han inte är medveten om det, han har det där lilla extra (hans 100kgs tunga mage kanske..)

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, ja just det! Du ba "jag tycker det här är gulligt", haha. Skydda det med ditt liiiiiiiv, Jennifer!
Partypix ja, det har jag en del! Haha, jag har ett på dig och mig. Du är jättesöt, jag ser mest retarded ut men whaeffa - jag bjuder på den! Vilken kväll, vilken kväll. Mycket roligt. Nästa gång får du joina med in på Plantis! Jag räknar med dig!

Postat av: berra

Hej babe... jajjemän de va fest, jag och marre hade det bra pissade i buskar och blev puttade på. marre låg ifnt i blomrabatten där :). Sen blev hon typ raped av karlsson i kalsonger, even better. Sen satte vi oss på A-lagsbänkarna i slutet av wetterlin. Prata om samma som A-lagarna skulle jag tro. Synd att det slutade lite hastigt. Men jag är nöjd ändå. Vet vad jag inte ska göra nästa fest. Älskar dig!

2006-07-31 @ 16:25:53
URL: http://bjorngreen.blogg.se
Postat av: sara

Tack jennifer! (antar att det va du som gratta även fast det stod fel blogg?)

2006-08-03 @ 21:08:20
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: julia

farfar är värd två rosar tkr jag!

2008-06-18 @ 21:57:11
URL: http://julia95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback