8/7

Jag är glad över att det bara är 6dagar kvar tills jag slutar jobba, eller ska jag säga slutar spela harpan på heltid.

Idag började som så att jag vaknade med Björn vid min sida. Det var bara att gå upp, käka och göra sig i ordning för jobbet. Vilket mest var onödigt eftersom att det regnade som fan när jag skulle cykla upp till jobbet, och jag anser att det är långt från mig till jobbet. Jag var blöt och arg. Jag kommer in på Shell och ber om nyckeln, datorn och telefonen, så säger dumfan "regnar det ute?" nej, jag är svinblöt rakt igenom, håret droppar och det är svart och kletigt runt mina ögon och man skulle kunna vränga ur mina skor om det gick, för att det är tusen grader ute och jag svettas som en Gud, jag menar come on!
Johanna gillar nog inte heller regn, för honvar 15minuter försenad, det gör dock absolut ingenting eftersom att det aldrig kommer in någon iallafall. Men när hon kom, tog vi godiskålen, och började sortera goda och äckliga. Goda till oss, äckliga till turisterna (röda till mig, gröna till jen, gula till turisterna). Sen la vi dem i varsin påse och nu äter vi massor. Jag försökte lägga mig och sova lite i förrådet oxå, men kunde inte sluta tänka på att tänk om Ann-Sofie skulle komma så jag gick ut och satte mig här. Men Jen verkar inte ha några problem, hon har legat där i 30min nu, det är gött det.

78760-12
Det är dessa godisar jag lever på under mina arbetsdagar. Falköpings godisar och harpan is the shit. Ja, jag vet att jag kanske inte är den bästa på att måla i paint, men jag tänker skylla på att datorn är total fuckad och att den är bärbar och har därför ingen normal mus. Tack.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja ett prickigt linne blidde de =) och en tunika me.. vad blev det för dig till slut då, mer än linnet?

Postat av: Sara

Jaopp, ska bli förbannat tråkigt.. men jobbar fyra dar så är ledig varje fre,lör,sön :D hihi

2006-07-09 @ 13:25:59
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Sara

uscha.. jag är inte ALLS avundsjuk :P

2006-07-09 @ 15:09:01
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback