27/7

Bra dag, idag igen. Simsjön idag igen som sagt. Fast denna gången med Karin och hennes familj. Vi var hos hennes farmor och farfar i deras stuga. Det var riktigt trevligt. Dom var riktiga goa må jag säga, aldrig träffat dem förut. Men dom kom fram och kramade om mig som om vi känt varandra i evigheter. Kände mig riktigt välkommen. Det dröjde inte länge förrän det var dags för saft och bullar. Sen tog jag och Karin ett par cyklar och cyklade över till andra sidan. Vi badade och solade, mest tog det lugnt. Sen blev vi lite hungriga och åkte till stugan igen, där bjöds vi på mat gottgottgott. Sen glass, glass är svingott och det kan man aldrig få nog av. Sen var jag och Karin trötta, men hennes lillebror Johan kom och satte sig med oss, han livade upp det hela. Var mest han som pratade för vi var för trötta för att göra det. Sen skulle han läsa alla mina sms, så var det några stycken från Karin, hon fick allt förklara sig vad hon skrivit, för Johan tyckte inte alltid att dom var snälla. Det var rätt roligt. Sen skulle Johan dra ett skämt, men det hade jag hört förut för det har Karin sagt några gånger, maha nu vet jag vart hon får alla sina skämt ifrån. Fast dom är ju roliga, iofs skrattar jag typ åt alla skämt, även dom jag inte förstår. Då skrattar jag för att jag inte förstår, sen skrattar jag ännu mer om jag förstår det, för då kommer jag på hur seg jag är. Så i stora drag är nästan allt kul, ja nästan iaf.
Men snart kommer Karin, då ska vi vara sofistikerade, ja visst låter det bra? Sen kanske vi får öva lite på kubb, för på imorgon är det avgörande hos Johan. Jag glömde nämna att de vann den andra gången vi spelade igår, inte för det är så viktigt att nämna men.. så det står 1-1 i matcher nu. Spännande. Ja, jag lovar berätta hur det hela gick imorgon, eller lördag kanske det får bli.
Nej, duschtime nu sen en-sofistikerad-kväll-med-jennifer-och-karin-in-da-house motherfuckers! Peace. (Jag vet jag är cool, blingbling)

Dagens ris och ros.
Ris: Att det började regna och åska så vi fick åka hem och jag kunde inte gå ut och springa med pappa som jag äntligen kände för. Vädret my ass!
Ros: Karins härliga farmor och farfar, man blev så glad. Mycket postivit. (Jag känner att Karin ligger bra till på dagens ros front.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback