2/7

Hej.

Ja, Robbie var bäst, det var vi publiken också egenligt honom. Tack för igår Robbie, it was fucking awesome! Jag vet inte vad jag ska säga mer än att, det var den bästa konserten jag har varit på. Det var Robbie, musiken, solen, värmen, Sanna, Karin, Jessie och Stina. Tack igen för en svinbra kväll.

Idag, jag har inte ord för idag. Jag vaknade, trött och nej, ville inte jobba. Ville följa med och bada med Björn. Men det bar av till jobbet, jag blev oroligt att Jen inte skulle dyka upp men hon kom. Inget folk som vanligt, men sen kom en skönfamilj, lite konstig, men skön. Pappan hade massa blingbling och barnen åt upp vårt godis. Dom tog en karta för oss, men det gör inget. För vi bryr oss inte, Ann-Sofie läser du detta, förlåt. (Men dock, varför skulle du läsa det? Och hade du gjort det, hade jag ju inte skrivit att vi gav bort den heller.) Jaja, ett av de tre barnen var rätt kul faktiskt, egentligen inte, men vi hade så otroligt tråkigt, så det mesta var kul.
" - Pappa pappa, vet du vad vikingar är bra på?
  - Nej, snälla berätta!
  - Viiiiiiiika!
  - Haha, jo det var ju lustig, men ni flickor, har ni nåra mer latjo prylar till mina ungar?
  - Jo, vi har ju t-shirtar och kepsar, fast de kostar ju dock.
  - Ne, sånt ska vi inte ha. Barn ta mer godisar!
"

Jo, dom tog slut dom, typ iaf. Klart, tre hungriga ungar i sina bästa år får gratis godis. Vem tackar nej? Inte jag.
Jag och Johanna skrattar sönder oss bakom disken, det var kul, faktiskt.

(Mamman till pappan)
- Kundundersökning? Ska vi fylla i en sådan?
- Nej, det ska vi inte göra.


Vi behöver folk gör det, det gör Ann-Sofie glad, och vi slipper höra allt tjaffs om det sen. Men Björn och mamma kom och fick görat. Mamma skriver ju då på hemkommun att hon är ifrån USA och kom hit för att lovematch.com hade fixat henne på blinddate, detta låter inte troligt, dom kommer tro jag och Jen gjort dem själva.
Ja, jag har heller inte lyckats lösa harpan idag. Knäckande.

Tack, det var bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback