25/7

Idag har varit jättebra. Jag, Karin, Hanna och Jessie åkte till Simsjön, badade och solade oså.
Jag och Karin spelade beach ball som det heter (eller det stod det på racken iaf), vi var rätt duktiga må jag säga, vi klarade 74 stutsar eller vad säger man? Ah, sen spelade Jessie och Karin och typ klarar 100 med en gång. Jag mest kände mig kass, men jag menar jag orkade inte mer en 74, fick typ kramp i armen och imorgon kommer väl det vara typ "hej träningsvärk!" okej jag är rätt klen men jag tar det. Sen spelade vi lite beach, eller mest stod och passade varandra, jag och Karin vill säga. Vi gjorde mest så att bollen flög ut i brännässlorna, Karin offrade sig för att hämta bollen men ändå brände jag mig, på mitt lillfinger. Nu är det lite vita fläckar där, men hey gör inget för jag klär i det. Vi badade ju som sagt och så gick vi omkring där nanana och sen försvann jag ner under vattnet, det var typ feta hålet rätt ner i marken och jag bara försvann under vattnet, lite läskigt, menar tänk om någon bara dragit ner mig under vattnet och försökt döda mig och äta upp mig, typ en jättefisk, jätteodjuret i Simsjön liksom. Och allt som flyter upp är min bikini, som i filmer ni vet. Jaja, sen iaf Jessie gick också omkring där, sen simmade hon lite och och sen skulle hon ställa sig ner på botten, men lilla Jessie är rätt kort och bottnade inte, så säger hon i all panik "hallå jag missade botten", det var jättekul, fast kanske måste vara där för att se det roliga.
Sen låg vi där och planerade helgen, för då är det fest. Jag har inte festat med Karin sen Robbie Williams, vilket är evigheter sen. Men nu är det dags igen, och som alltid kommer det bli galet kul. Så vi låg där och lyssnade på lite musik, på Hannas ipod finns det bara partymusik. Vi sjöng med på en heldel låtar och en spelade vi typ om 100000ggr, inte riktigt men nästan. Fast den är så kass den låten att den blir bra liksom, men vill inte säga vilken. Och nej det är inte botten Anna. För den är kass, på riktigt. No offense Basshunter.

Ne nu får det vara nog. Höpphöpp.

Fast just det, dagens ris och ros var det.
Ris: Den fula, bruna, rädd-för-att-bli-gammal-tanten som gick rakt emellan mig och Karin när vi spelade Beach ball, hon bara pajade. Men vi gav henne the evil eye. Mohaha.
Ros: Karin, som bara offrade sig för att hämta bollen bland alla brännässlor, även när det var jag som sköt ut den.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, bottnen i Simsjön är creeepy! Det där jävla hålet överraskade mig med ska jag säga, haha.

Postat av: Sara

Jag jobbar och står i som satan! och så har jag fått mer jobb så blir inte mkt semester innan skolan nu, förutom veckan utomlands då :P.. men de får duga.. har vart hos martin igår och idag men icke sett till jennifer juhhhh

2006-07-25 @ 20:38:20
URL: http://Saaaris.blogg.se
Postat av: Sara

Jag ska jobba hos en ny gubbe kanske. Troligen. Fast det är bara fyra dagar plus brevidgång där. Så kanske 6 dagar sammanlagt. Ahaa va mysigt. Jaa föfan, feeeeest i helgen lätt! =D

2006-07-25 @ 21:09:11
URL: http://Saaaris.blogg.se
Postat av: Sara

har du inte åkt till berris än. Jag vill också mysa. Men gjorde ju de lite förut. Men sånt kan man inte få nog av. Ge mig merris, tack

2006-07-25 @ 21:15:20
URL: http://Saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback