24/7

- vet du vilka jag sett idag?
- nej vilka?
- alla jag tittat på.

Okej, jag tyckte det var roligt.
Jag har rätt tråkigt, så jag tänkte att jag tar några kort med min supercam med 10megapixel. (Okej, den är dålig men inte så dålig, jag har faktiskt förminskat bilder)


78760-20



Eftersom jag inte har något och göra, så kom jag på varför inte göra ris och ros, kanske något man kan börja med. Kan ju vara kul..
Ris:
Att jag inte gjort någonting idag, mest bara ätit massa onyttigt, fast det kanske räknas till att göra något. Eller? Men inte bra iallafall. Jag ska sluta.. snart.
Ros: Björn får dagens ros. För han är bäst i världen och för att inatt, vid 3tiden, vaknade jag och var svintörstig men jag var också svintrött orkade typ inte röra på mig. Björn vaknade också och han var nog lite törstig han också. Men han gick iallafall upp och hämtade vatten åt mig. Han är snällis han.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, jag kan också ett sånt där jätteroligt skämt!

Du frågar någon "vet du vad eller?" och då kommer den självklart svara "ne, vadå". Efter det säger du inget mer, utan låtsas som om frågan aldrig ens blivit ställd. Jag tycker det är kul iallafall :D

Postat av: berra

rosen goes to berra! Score!

2006-07-25 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback