17/7 och securitas gillar mig.

Har visst inte skrivit på ett tag, fast så mycket har dock inte hänt.

Fest i lördags, hos Sara och Elin , jag kom inte så långt, men nanana varför ta upp det. Det var kul så länge de varade så att säga. Tack tack. Sen jobbade jag sista dagen i söndags, den var hemsk, jag mådde skit och den dagen var alldels för lång, kändes som typ 1000år, sen var det typ 10000grader också, någon där uppe gillar mig inte.

Sen är jag så snäll så jag har tagit över min syster "sommarjobb" medans hon är på Gothia, jo jag städar nämligen en bank på kvällarna. Saken är den att jag nu andra dagen i rad råkat sätta igång larmet så att securitas kommit båda ggr. Igår var rätt lugnt, liksom första gången, och hon som kom visste mindre än jag, men idag, han var typ ond, han trodde inte att jag var liksom jag, Jennifer först, men sen fattade han nog det iallafall när dom såg att samma person startat larmet igår. Jag menar tänk om han typ tagit fast mig och trott att jag skulle göra inbrott och jag hade fått leva på vatten och knäckerbröd resten av mitt liv. Hade jag aldrig klarat, jag måste ju ha godis, pizza, hamburgare, och tacos. Helst en tv och massa bra filmer oxå, om det är möjligt typ. Imorgon kommer Fia och hjälper mig att öppna banken, hoppas larmet går igång, inte för jag vill Fia något ont men så dom fattar att det inte är fel på mig utan låset,  för jag har verkligen gjort som jag ska, det har jag. Som sagt någon där uppe gillar mig inte...

Ja men det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: berra

sötnos, håll dig borta fårn spriten ;) och varsågod.

2006-07-17 @ 23:30:05
Postat av: Marie

Vi får pröva om våran idé angående du-vet-vad fungerar nästa fest istället :) Annars får du hoppa över, hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback