14/7

Jag vaknade imorse av att Björns väckarklocka ringde, han skulle upp och jobba. Jag låg kvar och somnade om, jätteskönt. På något sätt gillar jag att bli väckt så man sedan kan ta och somna om igen, jaja anyways, som jag sa, jag somnade om och sen kom Björn upp och sa hejdå och gav mig några pussar innan han skulle ge sig av mot jobbet, jag låg kvar en timma till, sen gick jag upp och började göra mig iordning för jobbet. Det var segt, och jag hade gärna legat kvar till kl.4 då Björn kommer hem, men men.
Och nu sitter jag här på jobbet igen, efter två lediga dagar. Men jag verkar inte ha glömt hur man lägger harpan inte. Idag blir nog rätt soft, redan ringt 2st (jag kunde svara på frågorna nanana!) och kl.10 ska vi fika, bara för att sista dagen jag träffar Ann-Sofie och Marie. Jag ska dra ut på fikan bara för att slippa jobba och lägga harpan, fika är gott. Fast iofs är det hyffsat mycket och göra är det roligare, faktiskt. Jag jobbar iofs lördag och söndag också, med en främmande person, läskigt. Jag tänker ta med en bok ifall hon är dum eller så.

Karin är snart i Bulgarien, och nej jag är inte avundsjuk alls. Jag hade inte alls velat åkt med och mest solat, badat och festat hela natten lång. Men Karin lovade göra allt det där åt mig, och det tvekar jag inte en sekund på att hon gör. Nu börjar ju det fina vädret komma tillbaka här hemma så då får jag passa på att sola nu eftersom jag snart är LEDIG och bli brunare än vad Karin kommer vara när hon kommer hem. Okej, jag är typ jätteblek och har en del att göra om jag ska bli lika brunis.

(Igår var begravningen, och jag fick inte vara där. Jag hoppas du uppskattade brevet vi skickade med mamma.)

Ge mig fika nu tack.


Kommentarer
Postat av: <3

Sötnos. Vet inget bättre än att få srpinga upp och ner för trappan och pussa på dig emellan dusch, frukost och jobb. Sen när du lämnar lite överraskningar efter dig blir man ju bara så glad. "lillfingret"

2006-07-14 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback