8/12

Hej.
Det är fredag kväll, men kvällen är ung.
Idag hade jag bara två lektioner, samhäll och engelska, riktigt skönt. Direkt efter skolan gick jag ner till mammas jobb där hon fixade min utväxt. Och att bli av med den känns svingött.
Men som sagt, kvällen är ung och jag ska träffa karin och sanna snart. Vi får se vad vi ska göra, men vi chillar säkert, kanske med johan och björn till och med, för emelie skulle ändå klippa johan. emelie är en jävel på att klippa vill jag lova. Och på att måla också, yes!
Jag har förresten köpt min första julklapp, pappas julklapp, alltid något. Men jag vet vad jag ska köpa till min syster, och min mamma, björns är lite oklar, sen har ju jag och karin världens bästa julklapp till sanna och cicci, vilket är gött, svingött faktiskt. Nu är det bara att få tummen ur och göra det, men det kommer. Så att säga. Fast jag ska ju till jönköping imörn och handla, så det är ett ypperligt tillfälle.
Nu börjar jag längta lite till vår sthlm resa, det ska bli kul att åka upp dit och leva jävel med stina och jessie, sen är ju redan sofie, jess och evelina där uppe. Det blir ball.
Men nu chillar jag vidare, vi säger så.
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hittar mig fortf ingenstans. TREVLIG VÄNNEN TREVLIGT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback