5/12

det är tisdag och det regnar som vanligt. det känns nästan lite knäckande att det hela tiden ska regna och att solen aldrig kan titta fram. lite solsken skulle sitta gött.
idag var det friluftsdag, och på bowling stod på schemat. jag, jessie, ellen, eve och hampus beslöt oss för att bowla ihop, vilket team vi var. jag och ellen hade en bradag idag, eve svingade som aldrig förr, hampus gillade skjuta hårt, och jessie klot gick åt höger. det var riktigt gemytligt spelstund.
men nu är det historia för hela slanten som gäller, och sen blir de innebandy om jag hinner. vilket jag vill, för det är kul så in i.
so long, puss.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, klart jag såg! Och du hörde väl vilken bra dj jag var? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback