24/12 och julafton.

söndag och julafton.
jo, jag och
marie är lite ensamma idag, så vi sa att vi skulle blogga. vilket hon redan har gjort idag iofs, men hon är ju en jävel på att blogga så hon kommer väl på något nytt att blogga om, kanske den goa låten jag skickade, eller kanske inte. we'll see.
men som sagt det är julafton, och det har varit ett hemskt flängade idag. vår släkt är bra på att flänga omkring här på vischan. först var familjen  hos mamma och åt en riktigt god frukost och öppnade lite paket, sen till mina kusiner och åt julbord och kollade kalle anka. Sen bar det av till farmor och farfar  där öppnade vi paket och sen gick all in till oss för att kolla på det årliga bildspelet simon alltid fixar ihop. för er som inte vet så bor vi på pappas sida inte längre än 600 m ifrån varandra. mysigt? javisst. påfrestande ibland? javisst. men en sak måste jag säga, min farfar är speciell, och ni som träffat honom förstår. men han är rolig och menar bara väl! haha.
men nu har alla åkt hem till sitt och är nog rätt nöjda med den gröna julafton vi haft. jag är iaf nöjd, med både sällskapet, maten och presenterna.
imorgon är det fest, och det ska bli kul. jag känner mig laddad. det ska bli ball.
men nu så sätter jag punkt. fast först ska ni får en lovely bild på oss kusiner. dock fattas martin. men ändå.
78760-101
god jul!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, alltså hon i blå munktröja (den lilla) är SJUKT lik min kusin på den där bilden. det kanske är hon? vi kanske är släkt utan att veta om det? hahaha ;)

Postat av: jennifer

marie, det kanske ligger något i det du säger. du är ju lite finsk, och jag med typ. omg, vi borde släktforska.

2006-12-25 @ 00:21:34
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

haha, min farfar har redan gjort det ;)

2006-12-25 @ 00:52:12
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

bah, mitt msn loggade ut! ska iallafall åka till adam nu, men jag räknar med att se dig ute imorrn! :) puss!

2006-12-25 @ 00:58:50
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: elina

god jul!

2006-12-25 @ 16:46:24
Postat av: olivia

you're so right about vem som var hemma hos oss jäh.

2006-12-26 @ 11:35:37
Postat av: olivia

United 93 var jävligt otäck. Håller med om att man hela tiden hoppades även fast man vet hur det gick. Usch, tur att det är ett tag innan man ska flyga. Men den var bra, realistisk.

2006-12-26 @ 22:49:52
Postat av: ellen

god jul i massa efterskott! (:

2006-12-27 @ 20:26:19
URL: http://nogg.se/frank

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback