21/12

idag är det torsdag och jag och karin har fixat en hel del idag, men det hade inte gått alls lika bra om det inte vore för björn. tack älskling.
nu är jag alldels jättesnart klar med alla julklappar, har bara lite kvar. jag är alltid ute i sista sekunden, men så länge jag får allt gjort så gör det inget.
ikväll ska jag, sanna, cicci och karin baka lussekatter och byta julklappar med varandra, jag och karin är mer än nöjda med våran, den blev svinbra. det ska bli riktigt gemytligt.
men nu ska jag äta lite, och sen är det dags.
pang.

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, släng hit en lussekatt, snälla?

Postat av: Michaela

God Jul jennifer :)

2006-12-24 @ 09:31:08
URL: http://allaharvienapapaaxeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback