19/12

Det är tisdag och jullov.
Det är lov nu, och det har varit riktigt efterlängtat. Jag har började lovet med att sova, har nog sovit i flera timmar. Men det är nog för jag är sjuk, typ iaf. Har haft en jävel till förkylning, men det är tpå bättringsvägen nu.
Ikväll är det avslutning med bandyn, känns lite seriöst fastän hela bandyn är väldigt oseriös. Vi ska ut och äta ut och äta på gondolino, henning och björn följer ju med också, så det är gött. På tal om henning, honom kommer jag sakna så in i när han är i spanien och chillar i fyra månader. Men det blir gött för honom, jag är bara avundsjuk. Men idag har halva gymnasietiden gått och sen ska jag och förmodligen karin ut och upptäcka. För gud vad jag är sugen på att resa och flänga runt. Det blir ju spanien i vår, och det är ju alltid något. Men jaja.
Nu ska jag fixa och ha mig lite, det är tisdagskväll och jullov.
Gött.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, aah, det gjorde jag :D underbara människor! gav dig aldrig nån kram idag, men goooood jul, min bandit

Postat av: Marie

haha,klart det var mina fötter. de är såna linslusar you know ;)

2006-12-19 @ 20:35:34
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Michaela

ja JENNIFER det är tisdag och LOV. och du fick vg+ på fru engstrands uppsats. grattis. ha ett bra lov. och god jul!

2006-12-19 @ 21:01:15
URL: http://allaharvienapapaaxeln.blogg.se
Postat av: Hampus

DU SMET FRÅN KRAM!!!

2006-12-19 @ 22:48:51
URL: http://www.nogg.se/sherk
Postat av: berra

"Vi ska ut och äta ut och äta på gondolino"
Nu är du allt ute o cyklar.

2006-12-23 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback