11/12

hej.
det är måndag, och det har varit en bra måndag.
hade en lektion, och fick reda på att jag hade sovmorgon imorgon. men jag och emina stannade kvar och pratade och skrattade. skratta det gör man alltid med emina, hon är nog lika flum som jag. vi flummar rätt bra ihop vill jag lova. men vi är också bra på att skjuta upp saker, så som träning. men what the fuck liksom!
sen åkte jag hem till björn och väckte honom, han gjorde i ordning sig och vi åkte iväg till skövde för att julhandla. det fanns mycket att hämta där, och jag måste säga att vi handlade riktigt bra ihop. men jag har fortfarande emelie och björn kvar. men det är lugnt, jag vet vad jag ska köpa. givetvis kommer jag skjuta upp de in i de sista, men äh.
sen åkte jag och pappa in och tränade, där vi träffade henning. det kändes riktigt skönt att träna idag, det var behövligt.
imorn är det julbord som gäller, jag är inte så förtjust i julbord, det sitter inte alltid gött. men en och annan prinskorv funkar. sen är det fest, och det blir förhoppningsvis bal och sällskapet klagar jag absolut inte på. ne, faktiskt riktigt gött.
ne, lite mat och sen engelska.
puss.


78760-100










Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw feffis :) yo yo du är fett grym mannen. peace

Postat av: Sara

vi va heta som aldrig förr.. det där är en fest du kan längta till jennifer =) ses imorrn snyggo.

2006-12-14 @ 21:38:43
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Marie

det är för dålig uppdatering här tycker jag, jennifer!

2006-12-14 @ 22:02:47
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback