ABC

A is for age: 17 år.
B is for booze of choice: Jag är i en vin period.
C is for career: Jobba med något roligt (vad det blir vet jag inte än) och givetvis bli svinrik, vem vill inte bli det liksom?
D is for your dad's name: Lars var namnet.
E is for essential items to bring to a party: En Karin och massa bra dryck, lite godis också. Då blir det som bäst.
F is for favourite song at the moment: En låt? Går inte, allt med Coldplay är bäst.
G is for favourite game: Tecken, om jag får vara i Adams lag.
H is for home town: Falköping of course.
I is for instruments you play: Jo, för one time at band camp så visslade jag med näsan. Om det räknas förstås.
J is for jam or jelly you like: Jelly, är inte det som gelé? Som typ är värsta fladdrigt, isf jelly.
K is for kids: Jag gillar egentligen inte barn, dom gillar inte mig heller. Ledsengladsmiley.
L is for living arrangements: Ska till frisören 4/9, förändring är kul ibland.
M is for mother's name: Stebbins, Kathy Stebbins.
N is for name of your crush: Björn givetvis.
O is for overnight hospital stays: 1gång har det hänt, det var orutin på den.
P is for phobias: Höjder, svårt för höjder. Fast hade velat vara en fågel om jag fick vara ett djur.
Q is for quotes you like: "Att gå till godisbutiken är motion det med"
R is for relationship that lasted the longest: 8½månad kanske, men vem räknar.
S is for sartorial style: Jag kör på pyjamas mest hela dagarna, min grej liksom.
T is for time you wake up: Det beror ju på, men får jag välja så är 11 en bra tid.
U is for underwear: jag vill ha sånna som Big Momma har.
V is for vegetables you love: Typ gurkan på en cheeseburgare?
W is for weekend plans: Jag kanske ska till Liseberg.
X is for x-rays you've had: Jo en gång när jag bröt armen, och en gång när jag bröt ryggen, och sanning är att jag aldrig har brutit något.
Y is for yummy food you make: Pannkakor, det är verkligen min grej. I'm the queen of Panncakes liksom.
Z is for zodiac sign: Tvilling och ärligt jag tror på horoskop.
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Vill du ha den, får du ta den!
Ä är för älsklings trend: Som sagt, pyjamas.
Ö är för en önskan just nu: Ge mig mer sommar.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, kan mycket väl bli så att jag tar denna med. visst är listor och allt annat sånt här roligt?

Postat av: Adam Andersson

Alltid kul att bli omnämnd!!

"G is for favourite game: Tecken, om jag får vara i Adams lag."

Trodde du menade Tekken på tv-spel först, och det har ju vi ALDRIG spelat!!=)
Men tecknet var ju också JÄVLIGT kul, fast det sabbade ju lite att vi ägde så inni-helvete.
För vi var ju bäst på det!!=) (Tummis på det!*)

2006-08-28 @ 18:04:04
Postat av: Sara

tack själv :D.. borde va med er oftare, det gav smilgroparna arbete ;D

2006-08-29 @ 21:55:55
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback