30/8

Nu är jag i skolan, och jag har rast, eller snarare ett hål som egentligen är en rast ju men i ett längre format men whaaaaateeeeevvvaa! Men har inga vänner att leka med, för de flesta har slutat men jag har ju givetvis den dära underhållande historian att gå på. Så jag tänkte, varför inte ta en dator och blogga lite liksom? Jag gört, och här sitter jag, så nu ska jag berätta massa ovärt att veta.
Min geografi gav mig huvudvärk, 30 grader norr om ekvatorn och 45 grader syd om latitude linjerna var för mycket för mig och min stackars hjärna. Jag skrev typ fel hela tiden och Emina frågade varför jag alltid skrev fel jag mest "Emina det är rätt, du får läsa mellan raderna" efter typ ha sagt det 100ggr så sa hon "Jag är trött på dina jävla rader" då blev genast mycket roligare att säga det, maha. Hon har nog huvudvärk nu med, I'm just sooo nice! 
Idag är det PANNCAKESNIGHT för hela slanten, oh vad jag älskar pannkakor. Det ska vara glass, grädde, bananer och lysmelk på dem, då är det som bäst. Och ja, jag vet, det är jätteonyttigt men jättegott.

Nu ska jag berätta en lite kul grej, tycker då jag. Igår skulle min syster hjälpa mig att göra ljusa slingor, eller fylla i utväxten så att säga. Så jag tar på mig den där mössan och känner mig svinsnygg och Emelie börjar dra ut håret. Efter att dragit ut håret i 1½ timma och I WAS IN PAIN (det gjorde svinont) så var det  dags att lägga i färgen, det var smärtfritt. Fast sen, så skulle jag ju tvätta ur håret och ta av mig den supersnygga mössan, då sa mamma till mig 2ggr  "Börja med att dra av mössan i fram och gå bakåt, det är bäst" Jag lägger mig ner i badkaret för att skölja ur det och börjar då dra av mössan bakifrån och fram, men eftersom jag hade huvudet uppochner var det ju rätt för mig. Men jag kom inte långt innan jag hade 1000000 knutar i hela håret  och mössan satt fast och börja skrika efter mamma. Mamma sa mest skrattade och sa  "Under min 25åriga "kariärr" som frisör har jag aldrig sett något liknade, vad har du gjort egentligen?" Alltså det gjorde så fruktansvärt ont och när mamma var klar så trodde jag knappt jag hade något hår kvar, hej-jag-är-flint liksom. I bakrunden hör man Björn då och då skratta åt mig, MRRGFH!! Fast han menade nog inget illa, hade han legat där och jag hade kollat på hade jag nog med skrattat, svinmkt.

Det blev verkligen massa ovärda saker jag berättat. Men men vissa dagar blir det så.


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAH! skrattar högt! :D du är underbar jennifer

Postat av: berra

Det var faktiskt roligt. Förlåt om du tog illa upp :P kunde inte låta bli bara. Nästan glad att du inte hann göra det innan jag kom. Nästan. Mindre roligt att jag inte fick vara med dig lika mkt och att du var trött. Men sånt som händer. ses ikväll :)

2006-08-30 @ 16:15:54
URL: http://bjorngreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback