24/8 och regnet bara öser ner..

Jag hatar regn, jag hatar regn, sa jag att jag hatade regn?
Jo min lilla dag. Började ju med skolan nananana jättekul verkligen. Sen dags att åka hem, kollade när bussen skulle gå, 13,40 gött tänkte jag. Satte mig och pratade med Sanna och Karin i en 20min sen dags för bussen. Så gick ner till medborgarhuset och på vägen ner så börjar det regna svinmkt. Tog på mig luvan och forsatte gå, men det började regna mer än svinmkt, svinsvinmkt. Men jag kommer då på att jag har ju ett paraply i min väska, så jag tar upp det och hörde hur regnet bara smäller emot det. Somliga kanske finner detta mysigt, men inte jag. Jag kom fram till medborgarhuset och ska kolla bussen för säkerhets skull, JO MEN DUKTIGT JENNIFER du har kollat fel så du vinner en cykel typ. Happ, bara att traska till mamma. Nu regnar det mer än förut alltså svinsvinsvinmkt. Nanana jag simmade vidare, upp på en trottear för att slippa allt vatten på gatan, alltså stora pölar, typ kolla odenbadet har förflyttats sig. Efter många hopp över vatten pölar kom jag äntligen fram. Ni vet när typ ens skor är jätteblöta och det låter sådär vattnigt när man går? Typ klusch klusch eller ngt. Ah så lät det iaf ifrån mina skor, fast i vanliga fall när man tar av sig skorna så ser man ju inte vattnet iaf, men idag gjorde man det, det rann ur skorna när jag vände på dem. Och mina byxor, dom kunde man vränga ur.
Jag hann iaf med nästa buss, men det var ju lika jävligt när jag skulle gå ifrån den till pappa. Buhu hej-jag-tycker-synd-om-mig-själv, jag vet.
Jag hatar regn, jag hatar regn, sa jag att jag hatade regn?




Denna bilden ska typ hjälpa er att förstå hur mkt regn det var. Tack, det var nog allt. Eller ne, en sak till, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hatar också regn, ASMKT!
och jag vill tillbaka till cypern.. och ja, nästa gång kan vi ta med dig ;) hihi

Postat av: saris

haha jag har redan haft en, till idag.. sen har jag fått två till nästa vecka, sug på den du :P.. festar vi imorrn eller, OJA ;P

2006-08-25 @ 14:44:07
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback