22/8

Skolan är igång och det var som jag trodde. Information, information, vi fick gå hem. Det sista gillade jag mest. Jag cyklade hem och gjorde mig några pannkakor och slog mig ner framför tv där jag rätt snabbt somnade. Klart jag somnade, jag är inte van att gå upp så tidigt som dom på skolan vill att man ska gå upp, jag menar att jag ska behöva gå upp klockan 7imorgon är ju rent vansinne, eller? Jag mer "hej jag vill ha sovmorgon till minst 10 och sen sluta typ senast 13.00, okej?"
Okej, jag känner att jag är lite anti skolan just nu, men det är bara för att jag älskar sommar och denna har varit svinbra. Jag vill helst inte att den ska ta slut. Sen vill jag inte ha massa prov igen, jag gillar inte prov, inte läxor, och inte skolmaten heller för den delen. Och nej det var inget mer jag ville klaga på just för tillfället.

Ihelgen blir det fest och det blir säkert svinkul. Det är bra att det finns något kul att göra ihelgen, för då har man något och längta till, det brukar gå fortfare då. Sen slapp jag min tisdag också, för den är inte rolig. Resten av veckan är rätt soft (kolla jag kan vara lite positiv).

Kommentarer
Postat av: Sofie

o jag tycker om min jennifer.

Postat av: berra

hon är min :/

2006-08-23 @ 18:27:40
URL: http://bjorngreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback