20/8

Nu är mitt sommarlov snart slut, det känns jävligt knäckande men kanske är bra att komma in i sina dagliga rutiner och allt sånt tjaffs? Ne faktiskt inte. När skolan börjar kan man inte ta dagen som den kommer, allt är på ett löpande schema och helgerna är oftas fullspäkade med saker man vill göra, träffa pojkvännen och sina vänner, givetvis festa till det med en fest etc.
Fast jag må säga att jag är rätt nöjd med mitt schema, mycket bättre än förra året iaf. Och det är ju positivt.  Okej då, om ni insisterar så kan ni väl få se det då.


Nanana, igår var det fest. Fast jag är trött så jag orkar inte berätta allt roligt. För det finns bara roliga saker och berätta, för jag gör väl aldrig något tråkigt? Ne, precis.
Jag tänker kolla tv och sen äta mat, lyssna lite på Coldplay och sen njuta av min nästsista dag här på sommarlovet. Och nu när vi ändå talar om sommarlov så har mitt sommarlov varit jättebra. Jag har flängt runt en del, men det är ju sommarlov då ska man flänga.

Hultsfred (SVINBRA)
Midsommar (Inte lika kul som förra året, men nästan. Är det fest är det fest är det fest liksom)
Jobb (Sög mest, men jag ka lägga harpan på ett sätt ni aldrig tidigare skådat)
Robbie Williams (Robbie you were fucking awesome! Det räcker nog med att säga det)
Festfestfest (Det har varit fest jätteofta, och det har varit svinkul)
Sol och bad (Okej, det kanske inte syns, men vit är också en färg)
Kungshamn/Smögen (Jag var där med Björn, han är bäst)
Lysekil (Karin, Björn och Dennis, sol och bad även nattbad, fest, fiske, minigolf m.m. jag behöver inte säga mer)
Göteborgskalaset (Okej, EM-festen men vem bryr sig)
Fjällvandringen (Leif you're the man, eller ren? I'm confused. Ja men braskit var det iaf)
Givetvis massa lek med vännerna (Ingen nämd ingen glömd liksom)

Jag sätter punkt här. Tack.


Kommentarer
Postat av: berra

håller med dig. Har vart en kanonsommar. Och jag vet ju tack vare vem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback