1 2 7 SU-UUG!

Jo igår var det Gbgkalaset, eller EM-festen som det nu heter. Jag, Karin, Björn, Johan och Karlsson åkte ner och började festelifesta lite. Sen var vi alla hungriga, så jag och Karin begav oss bort till en baguette bar svingott 25kr för baguette och dricka som hittat liksom. Dom andra åt på något annat ställe. Sen hittade jag och Karin en jättebra gräsmatta så vi chillade där i några timmar och killarna kom och joinade oss sedan. Gemytligt. Innan vi skulle gå till frihamnspiren var jag och Karin tvungna att besöka damernas som bestod av några träd och buskar. Men vad ser vi där om inte en fet äckligt råtta på 500kg med en svans som liknar det äckligast jag sett USCH, vi skrek till av ren chock, fast den var död och hundra flugor njöt av den. Ursäkta och förlåt att vi störde eran måltid typ, sen sprang vi.
Sen var det påväg mot stan, då började det. 1 2 7 SU-UUUG! Det liksom är så att Karlsson trodde dom sjöng suuuuuug istället för glassigt och det sa vi hela kvällen, jag tror dom tröttnade på oss. Men det gör inget (Och 1 2 7 är istället för 1 2 3 för vi sa fel en gång). Påväg till frihamnspiren såg jag och Karin en massa folk som spelade beach, javisst vi joinade ett lag och tog direkt ledning, inte för någon räknade men hade de gjort hade vi ju vunnit. Killarna fick se servar de aldrig sett förut, snygga givetvis. Vi vann, och gick och doppade våra fötter i havet för att få bort sanden mellan tårna. Sen festade vi vidare på piren, det var inte lika kul men man träffade massa folk. Jaja, blabla, Sen tåget hem. Om hela världen vore så blåsta som den tjejen som satt i samma vagn som oss så skulle jag kunna ta nobelpriset i naturvetenskap. Hon trodde att Afrika bestod av orange sand och lerhyddor, fanns inga hus och har dom vapen i Afrika? Sen låg Spanien i Afrika och hon var på rymmen och där slutade jag lyssna. Helt fucked. Johan sa iaf att han aldrig mer skulle kalla mig blåst efter att hört det, tackar för det.
NANANA läggdags. Och ikväll är det givetvis fest igen. Jag har massa bilder från gårdagen, men Björn har min kamera så det kommer foooolks!

Dagens ris och ros.
Ris: Spårvagnarna som inte gick, dramigbaklängesen vet ni hur stort gbg är och hur långt det är att från ett ställe till ett annat?
Ros: Min pappa, nana jag har fått världen bästa ringsignal. Okej jag är inget mobilfreak men den är grym, och nu ringer det, TJOFLÖJT!

En sak till, hade de funnit en extra ros hade jag fått den. För imorse gick jag 6,5km för jag ville vara nyttig, guuuuud så bra jag är! Nananana.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack snärtan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback